1. Tanulmányi ügyintézés 

Érvényes: 2020.10.01-TŐL VISSZAVONÁSIG

2020.10.01-től a személyes ügyfélfogadás kizárólag tanulóknak lehetséges, szülők a kormányrendelet értelmében nem léphetnek be az iskolába, így az e-tanulmányi osztályunkon tudnak ügyeket intézni a KRÉTA rendszeren keresztül.

http://www.gr-szechenyi.hu/e-ugyintezes-2020-10-01-tol/ 

Tanulmányi ügyintézés normál ügyfélfogadással KIZÁRÓLAG TANULÓINKNAK!

Hétfő 8.00-16.00 között Bekéné Jerkovics Krisztina, Fischer Krisztina
Kedd Bekéné Jerkovics Krisztina, Fischer Krisztina
Szerda Bekéné Jerkovics Krisztina, Fischer Krisztina
Csütörtök Bekéné Jerkovics Krisztina, Fischer Krisztina
Péntek Bekéné Jerkovics Krisztina, Fischer Krisztina

 

 

 

BEKÉNÉ JERKOVICS Krisztina
iskolatitkár

Tanulmányi ügyintézés nappali tagozaton.

Beiskolázással kapcsolatos ügyek (8. évfolyamosoknak), OKJ- vizsgajelentésekkel kapcsolatos ügyek, statisztikával kapcsolatos ügyek

067 01986 467

Email küldése
FISCHER Krisztina
iskolatitkár

E-kérta naplóval kapcsolatos ügyek, Érettségi jelentkezéssel kapcsolatos ügyek, Felmentésekkel kapcsolatos ügyek, igazgatósággal kapcsolatos időpontok egyeztetés, másodlatok készítése

Email küldése

 

Bizonyítvány másodlatok igénylése információk

 

 

Október 31-ig érvényesek a diákigazolvány matricák, így érvényesítéshez 2020. szeptember 24-i héten  keressék fel Bekéné Jerkovics Krisztina és Fischer Krisztina iskolatitkárokat.